2011-07-18 ? 16:49:52

Falsterbo Horse Show

Falsterbo... 2011... Saknar det...
Hade det så sjukt mysigt, även fast det regnade hela första dagen, fingrarna var som russin och då menar jag russin! Men andra dagen var så fin! Sol hela dagen, lagom varmt.
Stämningen är underbar. Mycket folk, kan väll bli lite små jobbigt ibland, ryttarna som går runt, tävlingarna, mässan! Whaa, jag gillar't!
Köpte inte speciellt mycket, har man inte egen häst är man inte i behov utav en massa grejer. Köpte en tjocktröja det första jag gjorde när jag kom dit, glömde min på hotellrummet, bra där! Köpte en Tom Joules piké, blå med gula detaljer och en keps, också blå med gula detaljer.
Vi ses, ta vara på tiden!
Elin
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: