2011-07-24 ? 20:38:39

Whitakerbyxor

Älskar John Whitaker byxorna! Var bara tvungen att säga det haha!

Så jag tänkte göra lite plus & minus med dom!

+ Supersköna!
+ SUPERsnygga!
+ Inte överdrivet dyra.
+ Väldigt bra kvalitet för priset.
+ Finns i grymt snygga färger.

- De är lite förstora i vaderna på mig.
Kan inte komma på så mycket mer haha!

Men jag har iallafall tre par nu hehe! Skulle väldigt gärna vilja ha ett par KL ridbyxor men vet inte riktigt om det är värt pengarna för det. Men hade inte tackat nej!
Men iallafall har jag blå, röda & svarta.

Så tänkte att jag gör en rangordning, vilka färger som är snyggast. (Har inte räknat med vita då).

1. Marinblå.
2. Röd.
3. Svarta.
4. Bruna.

Bruna är skitsnyggt, egentligen är det väldigt liten skillnad mellan dessa. Och skulle kunna tänka mig ett par bruna också. Men det får räcka med ridbyxor på ett tag nu haha!

Slänger in en bild på dom också!



Emelie
Kommentarer
Dressageponys

jätte härlig blogg! :D

2011-07-25 @ 15:57:07
URL: http://dressageponys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: