2011-07-19 ? 11:59:16

Träningsdagbok...

Tjenare!
Något som jag gör och gjort är att jag skriver träningsdagbok. Jag har haft två medryttarhästar, en har jag nu. Varje gång jag ridit skriver jag vad jag gjorde, hur det gick osv. Samma sak gör jag när jag tränat med min lilla hund. Där har jag Hundboken 2011 som jag skriver i. Där i står ju också massa rolig och viktig information som är bra för hundägare.
Har ni någon sorts dagbok där ni skriver om saker som är viktiga för er?

Jag tycker att det är väldigt kul att kunna kolla tillbaka och se hur man tänkte och resonerade förr, när man var mindre. Jag skriver dock ingen vanlig dagbok, jag har försökt mig på & göra det men det har aldrig funkat... Jag tappar alltid glöden och intresset för att skriva dagbok om livet. Men träningsdagbok, det går bra!
Hundboken 2011
Elin
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: