2011-07-18 ? 16:38:13

Let's do this...

Let's bring this blog to the top! Är ni med?
Uppdateringen ifrån min sida har varit kass igen... Men å andra sidan är det faktiskt sommarlov och då skall man leva livet. Inte sitta klistrad framför datorn, hoppas att ni också njuter utav ledigheten. Den är vi alla värda!
Hade tänkt gå ut och gå en riktigt långpromenad med min fina, fina hund. Dock började regnet bara ösa, men nu börjar det lätta upp lite, ser tillochmed solen!
Jag har just nu Twilght frossa... Längtar tills Breaking Dawn kommer ut. Jag och min kära kollega kommer sitta klistrade på bioskärmen! Vem vill inte ha en egen Edward Cullen? Who, hoo!
Nej, nu skall min underbara lilla hund få sig en riktig promenad!
Hoppas att ni har det bra, så bra som möjligt!
Elin
Kommentarer
Josäfin :>

Tagga Breaking dawn!! :D

2011-07-20 @ 18:40:54
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: